Administrativ medarbejder
ewimed AB er en virksomhed inden for den medikotekniske industri, der blev grundlagt i 2006. Vi er en del af en koncern og er distributionspartner for produkter med fokus på interventionsbehandling. Koncernen omfatter tilsvarende operationer i Tyskland, Østrig, Schweiz og Ungarn. Med vores gennemprøvede produkter er vi orienteret mod palliativ medicin, onkologi, lungemedicin, interventionsradiologi, gastroenterologi og mange andre specialer.
Vores særkende er vores fokus på livskvalitet og patientsikkerhed. Vi har patienten i fokus. Med henblik på at øge patientsikkerheden ønsker vi, at brugerne af vores produkter også ved, hvordan de skal anvendes. Derfor underviser vores medarbejdere enten patienten/familien eller sundhedspersonalet i at bruge dem korrekt.
For at styrke vores kontor i Bromma søger vi nu en
Administrativ medarbejder
Om jobbet:
Stillingen har mange facetter, og du vil komme til at lede det administrative arbejde på kontoret. Resten af organisationen er beliggende i landet.
Opgaverne omfatter ordreadministration, lagerstyring, kundesupport og nogen salgsadministration. Kontaktfladerne er mange. En god kommunikation med kunder, patienter og den interne organisation er derfor af afgørende betydning. Fleksibilitet og samarbejde er en forudsætning på kontoret såvel som en uprætentiøs holdning med hensyn til at påtage sig de udfordringer, der opstår.
Dine hovedopgaver
Stillingen indebærer arbejde med administrative opgaver såsom som ordrestyring/fakturering, administration af CRM-systemet Cirrus og nogen lagerstyring. Du vil komme til at assistere koncernchefen og ledelsesteamet og koordinere Feniks deltagelse i fagmesser. Stillingen indebærer også, at du skal hjælpe med at administrere vores hjemmeside og sociale medier samt opdatering af salgsstatistikker. Du vil få telefonkontakt med kunder, patienter og virksomhedsrepræsentanter.
Hvem er du?
Vi søger en person med en grunduddannelse og med nogen års erfaring inden for administrativt arbejde med ordrebehandling og kundesupport. Du er flydende på både talt og skrevet svensk og engelsk og har en god forståelse for andre nordiske sprog. Office-pakken med hovedvægt på Excel er et krav tillige med et kørekort. Hvis du har erfaring i administration inden for sundhedsindustrien eller den medikotekniske industri, vil dette være en fordel.
Der vil blive lagt stor vægt på dine personlige kvaliteter. Denne stilling kræver, at du er systematisk og omhyggelig. Du er vant til at arbejde selvstændigt og med en stor ansvarsfølelse. Du er desuden en god kommunikator og bidrager til teamets succes via gode organisations- og samarbejdsevner. Du er fleksibel, venlig, nyder supportrollen og er ikke bange for at træde til, når der er brug for det.
Vi tilbyder:
Vi arbejder med Poolia omkring denne rekruttering. Du er velkommen til at kontakte Poolia med din ansøgning.
Valg og interview finder sted løbende, så send venligst din ansøgning i dag.
Vi ser frem til, at byde dig velkommen som en del af vores team!
Oplysninger om, hvordan vi håndterer dine persondata, står i vores webpolitik og i vores persondatapolitik